Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару можливе, якщо: - товар не був в експлуатації і не має слідів використання (сколів, вм'ятин, пилу, бруду та будь-яких механічних пошкоджень); - у наявності повна комплектація, фабрична упаковка, бірки; - цілісність упаковки не порушена і в належному вигляді. 1. Товари належної якості: - Якщо вам не підійшов товар, який ви придбали, ви маєте право повернути його протягом 14 днів з моменту покупки. - Повернення приймається лише за збереження товару в оригінальній упаковці без ознак використання. 2. Товари неналежної якості: - Якщо товар, який ви одержали, має дефект або не відповідає заявленим характеристикам, зв'яжіться з нами протягом 2 днів з моменту отримання товару. - повернення товарів проводитиметься відповідно до чинного законодавства України. Процес повернення: 1. Зв'яжіться з нами: - Перед поверненням товару, будь ласка, зв'яжіться з нами для отримання інструкцій та заповнення заявку на повернення/обмін товару. - Ми надамо вам всю необхідну інформацію та допоможемо вам в організації повернення/обміну товару. 2. Реквізити для повернення/обміну товару: - Реквізити для відправки товару для повернення/обміну будуть вказані в інструкціях, наданих нами у момент оформлення повернення/обмін товару. - Будь ласка, зв'яжіться з нами для отримання точної інформації про відправку повернення. Повернення коштів: 1. Обробка повернення: - Після отримання поверненого товару та його перевірки на відповідність умовам повернення ми здійснимо обробку повернення протягом 5 робочих днів. 2. Повернення коштів: - Після отримання поверненого товару та його перевірки на відповідність умовам повернення ми повернемо вам кошти на картку вашого банку. - Строки зарахування коштів - 2-3 дні після перевірки товару на відповідність умовам повернення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.